SLEEK LINE STAPIZ

stycznia 23, 2018
SLEEK LINE REPAIR STAPIZ - SZAMPON & ODŻYWKA








Dzisiaj kilka słów Sleek Line. Od jakiegoś czasu stosuję szampon i odżywkę do włosów zniszczonych tejże oto marki, gdyż moje włosy są suche na końcach, matowe i nieco zniszczone codzienną pielęgnacją. 


Sleek Line Repair Shampoo,  to intensywnie nawilżający szampon z jedwabiem do włosów zniszczonych lub po farbowaniu. Dzięki zawartości protein jedwabiu posiada właściwości silnie nawilżające skórę i włosy. Nadaje się do częstego stosowania. Dzięki temu szamponowi moje włosy odzyskały utracony blask, stały się gładkie i przyjemne w dotyku, a dodatkowo, szampon nadaje im przepięknego słodkiego zapachu, niczym zapach cukierków.



Szampon ma rzadką konsystencję, łatwo się pieni, a więc jest wydajny.







Mogę śmiało stwierdzić, że w tym przypadku obietnice producenta zostały spełnione. Jego plusami jest również niewygórowana cena i łatwa dostępność.
Cena to ok.15 zł za 500 ml.




Sleek Line Jedwabna Odżywka, to produkt o żelowo-olejowej konsystencji. Poza głębokim nawilżeniem, odżywka sprawia, że włosy są wyraźnie odżywione, w moim przypadku szczególnie końce włosów, a co więcej, łatwo się je rozczesuje. Podobnie jak szampon z tej linii, zapewnia gładkość, blask i nadaje przepiękny słodki zapach naszym włosom. 








Atutem odżywki jest również cena i wydajność, gdyż niewielkie pudełeczko 30 ml, przy regularnym stosowaniu starcza spokojnie na miesiąc. 
Cena to ok.12 zł za 30ml.



Naprawdę szczerze polecam obydwa produkty, gdyż stosuje je dosyć długo, i jak do tej pory nie mogę narzekać na ich działanie.


A Wy stosowałyście już produkty z tej linii? Jakie są Wasze doświadczenia związane z tymi produktami?

11 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy a już za samo opakowanie mam ochotę wypróbować choćby szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. O coś podobnego ostatnio moja siostra szukała i polece niej to i podam niej Twój post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zapowiada się ten produkt :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja testuje właśnie sleek line wersje różową do blond włosów i jestem zachwycona! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale wygląda i brzmi zachęcająco. Być może kupię. Mam nadzieję, że znajdę te produkty na iperfumy. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji włosów. Twój post zachęca do kupna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej firmie, ale opakowanie wygląda bardzo przyjemnie dla oka^^ chętnie bym przetestowała
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś odżywkę do włosów z tej firmy i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Post idealny dla mnie! Moje włosy wołają o pomoc. Najpierw fryzjer, a potem skorzystam z Twojej propozycji. :)

    www.dosiegajacmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą markę, może niekoniecznie akurat te produkty, ale bardzo miło wspominam odżywkę, którą ja miałam w 1000 ml opakowaniu, obawiam się że u mnie ta odżywka 30 ml starczyła by na dwa razy :P
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale bardzo chętnie przetestuję szampon jak i odżywkę :)
    Super zdjęcia!
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. o tych produktach jeszcze nie słyszałam, zaobserwowane, zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.