SUMMER STYLISATION || OFF-THE-SHOULDER FLOUNCE DRESS

sierpnia 04, 2017
LETNIA STYLIZACJA, CZYLI SUKIENKA Z FALBANKĄ, BEZ RAMION





Dzisiaj przybywam do Was z bardzo zwiewną, dziewczęcą stylizacją, mianowicie z sukienką bez ramion, z falbanką, czyli tzw. hiszpanką.

Hiszpanka bez wątpienia stała się hitem sezonu. Bluzki, tuniki, sukienki - producenci zapewniają nam szeroki wybór, jeśli chodzi o dany krój. 


Hiszpanki, ze względu na swój unikatowy dekolt, oferują nam wiele możliwości noszenia. Możemy je nosić zarówno na jedno ramię, jak i całkiem opuszczone, co podczas upalnych dni wydaje się być dla nas zbawienne. 


Sukienka o tym kroju, idealnie komponuje się zarówno z płaską podeszwą, jak i obcasikiem. Ja do swojej stylizacji wybrałam białe sandałki z protektorem w stylu boho.












sukienka-allegro
buty-deezee
torebka-nn
zegarek-tommy hilfiger








Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja? Lubicie hiszpanki?  



16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się sukienka, buty zaś są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzoo ! ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! Szkoda, że do mnie by nie pasowała :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Ja postanowiłam zrobić taką z koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka:) Lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, świetne połączenie z tymi sandałami:) sceneria również piękna:)
    p.s. spódniczka, o którą pytałaś jest z aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz Kochana <3
    https://sonrisowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeega kocham hiszpanki :D
    Wszystkie laski wyglądają w nich tak zadziornie a jednocześnie słodko :P
    Genialne zdjęcia i sukienka :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja już obserwuję :) pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Stylizacja bardzo ładna! :)
    Kolorystyka idealna na lato! ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze marzyła mi się sukienka z opadającymi ramionami ale do furii doprowadza mnie, że nie mogę ruszać rękoma bo rękawy od razu lecą do góry. I chyba muszę ją sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  11. GDZIE DORWAŁAS SUKIENKE??? śliczna jest... https://mniejnizwiecejpowaznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. plener ładny, ale nie pasuje kompletnie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.