SOMETHING NEW IN MY WARDROBE

czerwca 29, 2017
NOWOŚCI W SZAFIE

Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami moimi nowymi nabytkami, które udało mi się zdobyć w okazyjnej cenie. 



Długo szukałam idealnych butów z pasków na nadchodzące wesele. Na szczęście dzięki Deezee.pl, w końcu udało mi się znaleźć te odpowiednie, zarówno pod względem koloru, jak i wysokości obcasa, który mierzy 11 cm, więc dla kogoś mojego wzrostu jest to idealna wysokość. Co więcej, kolejnym atutem butów jest fakt, iż są one niesamowicie wygodne, co jest połową sukcesu jeśli chodzi o udaną zabawę i weselne szaleństwa do białego rana.



SANDAŁKI-DEEZEE/VICES

Drugi model, to również wygodne sandałki z pasków, jednakże na płaskiej podeszwie z protektorem. Poza wygodą, odznaczają się również unikatowym designem, i wyrazistą bielą, co tworzy wspaniały kontrast z letnią opalenizną.



SANDAŁKI-DEEZEE/VICES

A na koniec coś innego, i nietypowego-saszetka(czy też inaczej 'nerka'). Skusiłam się na nią ze względu na ciekawy, letni motyw we flamingi, który idealnie będzie współgrać z jeansowymi szortami, sportowym t-shirt'em oraz trampkami. Co więcej, mam zamiar wypróbować ją podczas biegania, podczas którego będę mogła przechowywać w niej swój telefon czy chusteczki higieniczne. 
SASZETKA-BIEDRONKA


Dajcie znać czy coś przypadło Wam do gustu. Chętnie wysłucham Waszych opinii. Buziaki! 

<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18950513/?claim=gru5y4jttwd">Follow my blog with Bloglovin</a>

2 komentarze:

  1. Ooooo, nie wiedziałam, że taki fajne saszetki były w Biedronce. Motyw flamingów jest mi szczególnie bliski, więc żałuję, że przeoczyłam. Buty - petarda!

    OdpowiedzUsuń
  2. sandałki na obcasie - śliczne, przyznam, że jestem nimi zauroczona!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.