SUMMER STYLISATIONS || JUNE

czerwca 29, 2017
LETNIE STYLIZACJE - CZERWIEC



Ten post planowałam umieścić o wiele wcześniej, jednakże zawsze coś krzyżowało moje plany, żeby się gdzieś wybrać i popstrykać kilka zdjęć. Niestety wczorajsza pogoda też nie była do końca sprzyjająca, ponieważ mimo Afrykańskich upałów, towarzyszył nam silny wiatr, który uniemożliwiał zrobienie ładnych zdjęć, i sprawił, że moje idealnie wyprostowane włosy, uzyskały efekt ''messy hair''.(no ale podobno artystyczny nieład jest teraz na czasie :P ). Ale dosyć już o pogodzie.

Pierwsza stylizacja: białe dopasowane spodnie, bluzka hiszpanka w kolorze baby blue w krateczkę, oraz czółenka nude na grubym słupku. Białe spodnie pięknie prezentują się z innymi częściami garderoby w pastelowych kolorach. Niebieska hiszpanka nadaje efekt zwiewności i lekkości. Uważam, że jest to niezbędna część letniej garderoby każdej z nas.





BLUZKA-H&M, SPODNIE-BERSHKA, BUTY-VICES/DEEZEE, TORBKA-PICARD, OKULARY-SINSAY, ZEGAREK-TOMMY HILFIGER


 Druga stylizacja to krótkie jeansowe szorty, bluzka z odkrytymi ramionami i falbankami w kwiatowy motyw, oraz białe ponadczasowe trampki. Jest to niesamowicie wygodny, zwiewny, letni zestaw, który świetnie nadaje się w podróż czy wypad na miasto. 





SPODENKI-SINSAY, BLUZKA-NEW YORKER, TRAMPKI-CONVERSE

Ostatnią propozycją są krótkie spodenki w kolorze fuksji, z białą bluzeczką z falbanką oraz białymi sandałkami z protektorem. Białe sandałki podkreślają letnią opaleniznę, oraz idealnie współgrają z białą bluzką. 



SPODENKI-H&M, BLUZKA-ALLEGRO, SANDAŁKI-VICES/DEEZEE, TOREBKA-ATMOSPHERE, ZEGAREK-ADIDAS

Dajcie mi znać czy któras ze stylizacji Wam się podoba, i czy chciałybyście ich więcej. Buziaki!


14 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje, a te sandałki to po prostu magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zapraszam do obserwacji, gdyż w niedługim czasie na pewno pojawią się nowe. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie dobrane stylizacje. Rewelacyjnie Kochana wyglądasz i ten cudowny krajobraz!
    Pogoda jak wszędzie cały czas się zmienia :(
    Życzę samych słonecznych dni.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie. Niestety, ciężko u nas przewidzieć pogodę. Ale trzeba się cieszyć z każdego ciepłego dnia, póki mamy możliwość :) Pozdrawiam cieplutko i całuję :)

      Usuń
  3. Ale jesteś śliczna!Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bluzka z 3-ciej stylizacji :) jestem posiadaczką białych spodni, uwielbiam je- zwłaszcza z szarymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzka z 3-ciej stylizacji :) jestem posiadaczką białych spodni, uwielbiam je- zwłaszcza z szarymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandały w trzeciej stylizacji są piękne!!

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i zwiewne stylizacje na lato!
    Sandałki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękit to zdecydowanie Twój kolor! Pięknie wyglądasz, buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 stylizacja to mój faworyt! super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej ale dwie kolejne też są fajne :D
    Białe spodnie wyglądają mega super, ale ja mam taki dar że zaraz jestem brudna -_-, także raczej podziwiam je na innych :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizację 😍zapraszam http://fashionstyledominika.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.