SUMMER OUTFITS || FASHION TRENDS

czerwca 20, 2017
Z racji tego, że za 3 dni przypada nam kalendarzowe lato, a pogoda w końcu zaprzestała swoich humorów i postanowiła nas rozpieszczać ogromną dawką promieni słonecznych, pragnę zaprezentować Wam kilka pomysłów na letnie stylizacje. W związku z tym, iż dzisiaj zastanawiałam się nad moją letnią WISHLIST'ą, na myśl przychodziły mi również letnie outfity, które zaczerpnęłam ze strony pasujemi.pl, oraz którą gorąco polecam jeśli któraś z Was szuka modowych inspiracji na nadchodzące lato. 


W obecnym sezonie sporą popularnością cieszą się hafty, szczególnie motywy kwiatowe na wszystkich częściach naszej garderoby, począwszy od butów, przez spodnie, koszule, aż po nakrycia głowy. 

(fot.:pasuejmi.pl)


Ogromnym powodzeniem cieszą się również wszelkiego rodzaju falbanki na bluzkach, topach, koszulach, sukienkach, spódniczkach, a nawet spodniach, czy szortach.

(fot.:pasuejmi.pl)


Oczywiście idealnym uzupełnieniem każdej letniej stylizacji są sandałki, zarówno te na płaskiej podeszwie, na słupku czy szpilce. Ja osobiście najbardziej lubię sandałki na słupku, gdyż nie dość, że słupek jest wygodniejszą formą obcasa, to można takie właśnie buty wykorzystywać do luźnych outfit'ów, ale również i do tych bardziej eleganckich.

(fot.;pasujemi.pl)

(fot.:pasujemi.pl)
Aaa, i przede wszystkim, w sezonie letnim nie może zabraknąć naszych ukochanych białych rurek, które sprawdzą się idealnie z każdym rodzajem koszulek top, t-shirt'ów czy eleganckich koszul.

(fot.:pasujemi.pl)

Wkrótce postaram się dodać kilka propozycji moich stylizacji.

A Wy co sądzicie? Jakie stylizacje królują w tym sezonie? Co jest Waszą nieodłączną częścią letniej garderoby? :)

3 komentarze:

  1. Każdy zestaw bardzo mi się podoba :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego lata hiszpanki zawładnęły moją szafą i chyba ze mną zostaną, pasuję prawie do wszystkie a w szczególności te jeansowe, choć motywy kwiatowe też uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.