AVENE || CLEANANCE & TRIACNEAL EXPERT

sierpnia 01, 2017
AVENE CLEANANCE & AVENE TRIACNEAL EXPERT - MOJE WRAŻENIA PO MIESIĘCZNEJ KURACJI





Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków z serii Avene, które postanowiłam wypróbować na "własnej skórze", po zapoznaniu się z wieloma pozytywnymi opiniami na ich temat. 

Ponieważ mam cerę skłonną do powstawania drobnych zmian skórnych, dlatego też czasami staram się walczyć z tymi oto natarczywymi ''przybyszami''. Stosowałam szeroką gamę kosmetyków do cery trądzikowej oraz z zaskórnikami. Avene, jako jeden z nielicznych, zawładnął moim sercem, gdyż dzięki kuracji tą serią, stan mojej cery znacznie się polepszył.

Avene Cleanance Micellar Water

Woda micelarna z serii Avene, oprócz usuwania makijażu, zabrudzeń i nadmiaru wydzielanego sebum, ma nam do zaoferowania również właściwości matujące i łagodzące, które wydają się być ''zbawienne'' dla cery skłonnej do trądziku, powszechnie znanej z nadmiaru produkowanego sebum. Co więcej producent zapewnia nas, iż ten produkt przyczynia się również do zwalczania Propionibacterium acnes, bakterii występującej we wszystkich stadiach trądziku. 

Według mnie, cera po stosowaniu wody staje się miękka, świeża oraz oczyszczona, co daje efekt ukojenia. Zauważyłam również obecność delikatnego matu, tak jak zapewnia producent. Jedynym minusem, który tyczy się wszystkich produktów z serii Avene, jest wysoka cena, gdyż za 400 ml, musimy zapłacić ok.  50 zł, co dla niektórych może wydawać się stanowczo za dużą kwotą jak na płyn micelarny.




Avene Triacneal Expert Emulsion

Emulsja przeznaczona jest również do cery skłonnej do niedoskonałości, trądziku, przebarwień potrądzikowych, czy zmarszczek. Jest to produkt o wyjątkowo kremowej konsystencji, która z łatwością rozprowadza się na naszej twarzy i ekspresowo się wchłania. Formuła emulsji oparta jest na 3 składnikach, które znacznie przyczyniają się do kondycji naszej cery, mianowicie: Diolényl®, który odpowiada za minimalizowanie nadkażeń bakteryjnych, redukuje zaczerwienienia; X-pressin™, substancja nowej generacji, która ma działanie złuszczające oraz wygładzające i trzeci, bardzo ważny pogromca, Retinaldehyd, prekursor kwasu retinowego, zapobiegający powstawaniu nowych wykwitów, oraz redukujący przebarwienia i blizny potrądzikowe. Co więcej, Expert zawiera w swym składzie 60% wody termalnej, która ma właściwości kojące i łagodzące. Jeśli chodzi o stosowanie, to Triacneal nakładamy tylko wieczorem. Cena produktu waha się w granicach 70 zł za niespełna 30 ml produktu, czyli tak samo jak w przypadku wody, nie jest to mała kwota, co może zniechęcać do zakupu.






Czy któraś z Was miała okazję stosować kurację Avene? Jakie są Wasze wrażenia i opinie odnośnie tej serii? 

7 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale tak jak ty mam problemy ze skórą i te produkty chętnie bym wypróbowała <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tej marki jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście 50 zł to niemała kwota jak za płyn micelarny. Dobrze, że chociaż produkty się sprawdziły. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się na te produkty już dość długo. Chyba czas wreszcie je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście do tanich to nie należy, ale mam delikatne problemy z trądzikiem, wiec może warto byłoby wydać i przetestować na własnej skórze :)

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.