LOVE YOUR BODY - NATURAL COFFEE SCRUB

października 27, 2017
LOVE YOUR BODY, CZYLI NATURALNY PEELING KAWOWY



Jakiś czas temu pisałam Wam o tym jak radzę sobie ze skórką pomarańczową i, że w tym celu używam m.in. peelingów kawowych. Do tej pory stosowałam tylko peelingi w postaci żelowej. Ostatnio postanowiłam wypróbować coś bardziej sypkiego, a zarazem naturalnego, czyli peeling kawowy od Love Your Body.



Produkty od Love Your Body to w 100% naturalny skład. Pozbawione SLS, parabenów, barwników i sztucznych konserwantów na pewno skradną nie jedno serce, szczególnie Pań z wrażliwą i alergiczną skórą. 

Olej arganowy, macadamia, kakao, cukier, sól morska czy witamina E, to dodatkowe atuty peelingu. Dzięki tak bogatemu w naturalne składniki składowi, skóra jest miękka, gładka, odpowiednio nawilżona i wyraźnie bardziej sprężysta.




Jeśli chodzi o intensywność złuszczania, to każda z nas może sama sobie je dostosowywać  w zależności od tego, czy zależy nam na większym, czy słabszym złuszczaniu. Wystarczy tylko uciskać mocniej, aby osiągnąć większe rezultaty.

Jeśli chodzi o cenę, to nie jest ona jakoś zbytnio wygórowana, gdyż za ok.20 zł, warto sprawić naszej skórze tak relaksujący zabieg.

Jeśli chodzi o mnie, to pokochałam ten peeling za jego skład i zapach jakim otulam się podczas zabiegów. Myślę, że każda z Was powinna wypróbować tych właśnie produktów.




A Wy co sądzicie o tych peeling'ach? Próbowałyście już? :)





2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji przetestować. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu wypróbować! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.